Blog Dakwah Remaja

Salam Selamat Tinggal

Posted on: 19/04/2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Paparan komen yang kosong membuatkan saya rasa blog ini tidak disukai ramai dan mungkin tidak dipaparkan oleh sesiapa pun. Lagipun saya hanya reti ‘copy and paste’, bukan apa, niat saya adalah untuk mencari artikel yang bermanfaat terutamanya untuk para remaja. Mungkin ada antara mereka yang malas dan tak nak tengok blog-blog dan laman web dakwah. Oleh sebab itu, saya ingin mencari artikel yang sepatutnya dibaca oleh para remaja sekarang.

Disebabkan kebanyakkan entri saya tiada komen, jadi saya berniat untuk menutup terus blog ini kerana saya semakin sibuk dan mungkin tiada masa untuk kemas kini lagi.

Jika ada yang membantah atau tidak setuju dengan niat saya untuk mentup blog ini, sila beri komen dan sebab mengapa saya tidak patut berbuat demikian.

Jika tiada komen sehingga akhir bulan ini, saya akan menutup blog ini atau mungkin tidak akan kemaskinikan lagi blog ini.

Terima kasih,

Admin.

5 Respons to "Salam Selamat Tinggal"

Salam, syirah.

Ni pendapat saya. Tak perlu tutup atau berhenti dari menulis kat sini. Kalaupun tak ada komen, anda patut bersyukur kalau2 ada yang mendapat ilmu agama walaupun sedikit.

Walaupun saya melihat syirah sedikit terarah ke dunia internet marketing pula sekarang ni🙂 tak perlulah sampai menutup blog ini. Lagipun blog ni kan percuma, menulislah bila dirasakan perlu atau ada benda yang ingin disampaikan. Copy Paste pun tak kisah, ilmu agama elok disebar2kan….

slm…. jgn la tutp blog ni, saya ske baca.. 1 day blog ni akan feymez jgak, all thing start from 0 right..

wslm insyaAllah.

Salam,

Saya dengar terbuka membantah penutupan blog ini. Nway saya baru perasan rupa-rupanya pemilik blog ini sama => http://www.nisa.via.my/.

Blog ni saya baru terjumpa, ntah masuk mana.. tiba2 jumpa. Amat bgus blog ini mengandungi artikel yg sangat baik buat para Remaja. Walaupun blog ini tidak ada komen, dikomen dan pengomen.. ia tetap ada pembaca (pembaca senyap).

Walaupun copy paste, namun perkara baik HARUS disebarkan. Saya baru mengikuti blog ni semalam melalui Google Reader.

Mohon jangan tutup ya. “Dahulukan Akhirat pada Dunia, Dunia hanya sementara Akhirat selamanya”.

wsalam.
Nikuve

w’slm

terima kasih kerana memberi nasihat dan komen yang bermanfaat utk ‘memujuk’ saya daripada menghentikan blog ini. saya berazam untuk meneruskan kemaskini blog ini. kepada para pembaca, terima kasih atas sokongan anda. saya sangat menghargainya.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Artikel Disediakan Oleh

ILuvIslam

Blog Stats

  • 232,067 views

Kategori

Top Clicks

  • Tiada

Asal Pengunjung

%d bloggers like this: